
PIIT objęła patronatem honorowym konferencję pt. „Nowe wyzwania w administracji publicznej”, która odbędzie się stacjonarnie w dniu 13 czerwca 2024 r. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu.
Wydarzenie skierowane jest szczególnie do przedstawicieli administracji publicznej, odpowiedzialnych za: teleinformatykę; planowanie i zakup infrastruktury; bezpieczeństwo IT, danych, informacji; zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów i przetargi. Udział dla przedstawicieli administracji publicznej jest bezpłatny.
Administracja publiczna w Polsce przechodzi dynamiczną cyfryzację, wynikającą z presji na stałe podnoszenie efektywności i oczekiwań obywateli w zakresie e-usług. Cyfryzacja zakłada poprawę efektywności procesów, wprowadzanie automatyzacji tam, gdzie to możliwe. Jednocześnie proces cyfryzacji dotyka nie tylko relację urząd – obywatel, ale także strefę wewnętrzną administracji.
Podczas konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- Cyberbezpieczeństwo administracji publicznej
- Bezpieczeństwo danych i informacji
- Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
- Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
- Niezawodność infrastruktury informatycznej
- Praktyka wdrażania SMART CITY
- Aspekty prawne
Rejestracja Ilość bezpłatnych miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.